လက္ရွိမ်ိဳးဆက္မွာ အခ်စ္ကို တန္ဖုိးမထားတတ္ေတာ့တာ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ားလဲ


အခ်ိန္ေတြ ေျပာင္းလဲလာတာနဲ႔အမွ် ေခတ္ကာလကလည္း ေျပာင္းလဲလာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မိဘေတြ လက္ထက္တုန္းကေတာ့ လူငယ္ေတြဟာ ရည္းစားတစ္ေယာက္ထဲထားတတ္ၾကေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ ႕မ်ိဳးဆက္မွာေတာ့ ရည္းစားေတြ အမ်ားႀကီး ထပ္ခါထပ္ခါ ထားတတ္တဲ့ ဓေလ့ ရွိလာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖိုးအဖြားေတြရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ ၊ မိဘေတြရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ ေတြတုန္းကလိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်ိဳးဆက္ဟာ အခ်စ္ကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္းစြမ္း မရွိၾကေတာ့ပါဘူး။အဲဒီလို ဘာေတြေၾကာင့္ ျဖစ္သြားေစလဲဆိုတာကေတာ့ -



၁။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ မူးယစ္ေဆး၀ါးနဲ႔ ေသာက္စားေပ်ာ္ပါးျခင္း ယဥ္ေက်းမႈေတြၾကားမွာ ႀကီးျပင္းလာလို႔ပါ။



ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်ိဳးဆက္ဟာ စိတ္ညစ္လာရင္ အရက္ေသာက္ၾကပါတယ္။ ၀မ္းနည္းလာရင္လည္း အရက္ေသာက္ တတ္ပါတယ္။ စိတ္ဓါတ္က်တဲ့အခ်ိန္ သို႔မဟုတ္ လြတ္လပ္တဲ့ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေတြမွာဆို မူးယစ္ေဆး၀ါး အခ်ိဳ႕ကို သံုးမိၾကပါတယ္။ လူငယ္တိုင္း ဒါေတြလုပ္တယ္လို႔ မဆိုလိုေပမယ့္ မူးယစ္ေဆး၀ါးနဲ႔ ေသာက္စားေပ်ာ္ပါးျခင္းဟာ လူငယ္ေတြအၾကားမွာ ေရပန္းအစားဆံုး အရာေတြပဲ ျဖစ္ေနတာကိုေတာ့ လက္ခံရမွာပါ။ တစ္ကယ္ေတာ့ မူးယစ္ေသာက္စားျခင္းဟာ ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ရန္သူေတြပဲ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဒီအရာေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မွားယြင္းမႈေတြ အႀကိမ္ႀကိမ္ျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။



၂။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ပိုၿပီး တစ္ကိုယ္ေကာင္း ဆန္လာၾကလို႔ပါ။



ကၽြန္ေတာ္တို႔မ်ိဳးဆက္ဟာ တစ္ကိုယ္ေကာင္းအဆန္ဆံုး မ်ိဳးဆက္ကို ေရာက္ေနပါၿပီ။ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ တာဟာ မေကာင္းမွန္း သိေပမယ့္လည္း လူ႕သဘာ၀ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ပညာတတ္ ေတြ မ်ားလာတဲ့ ေခတ္မွာလည္း တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္တဲ့ ကိစၥနဲ႔ ကင္းႏိုင္ၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္လိုအပ္ခ်က္ ကိုၾကည့္တယ္။ ကိုယ့္ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႕ကိုယ္ေနတယ္။ ကိုယ္ လိုခ်င္တာရေအာင္ ႀကိဳးစားၾကတယ္။ ဒါမ်ိဳးေတြ အခ်စ္ေရးမွာ ျဖစ္ေပၚလာၿပီဆိုရင္ လမ္းခြဲရဖို႔ နီးလာပါၿပီ။



၃။ ရည္းစားထားတဲ့ ေခတ္ ျဖစ္ေနလို႔ပါ။



ကၽြန္ေတာ္တို႔မ်ိဳးဆက္ဟာ အရြယ္ေရာက္စမွာကတည္းက ရည္းစားထားတတ္ၾကပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ရည္းစားထားလဲ ေမးရင္ေတာ့ အေျဖက ရည္းစားထားခ်င္လို႔ပါ။ ငယ္ငယ္က ၾကားဖူးတဲ့ ပံုျပင္ေတြထဲကလို အခ်စ္ကို ကိုးကြယ္တဲ့ ရည္းစားထားျခင္းမ်ိဳးေတြ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အခ်စ္ကို မထိန္းသိမ္းႏိုင္ပဲ ရည္းစားေတြ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ေျပာင္းေနၾကတာပါ။



၄။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ရည္မွန္းခ်က္ ထားတတ္သူေတြျဖစ္ေပမယ့္ အဲဒီရည္မွန္းခ်က္ေတြမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ လက္တြဲေဖာ္ကို အတူပါ၀င္ခြင့္ မေပးတတ္လို႔ပါ။



ကၽြန္ေတာ္တို႔မ်ိဳးဆက္ဟာ သူမ်ားအတြက္ အလုပ္လုပ္ေပးတာ ထက္စာရင္ ကိုယ့္အလုပ္ ကုိယ္လုပ္ရတာကို သေဘာက်တဲ့ မ်ိဳးဆက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တဲ့အတိုင္းအတာ ကို ကိုယ္သိတဲ့အတြက္ ကိုယ့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ၾကပါတယ္။ဒါဟာ ရည္မွန္းခ်က္ ေအာင္ျမင္ေစတဲ့ လမ္းစ ျဖစ္ေပမယ့္လည္း ရည္မွန္းခ်က္ မတူညီတဲ့ႏွစ္ေယာက္ဆိုရင္ေတာ့ လမ္းခြဲဖို႔ ျဖစ္လာေစပါလိမ့္မယ္။



Ref:elitedaily
Previous
Next Post »